مدیریت خبر

الهم صلی علی محمد و ال محمد(و عجل فرجهم)

مدیریت خبر

الهم صلی علی محمد و ال محمد(و عجل فرجهم)

امیر موسوی در مراسم معارفه جانشین رئیس ستادکل: برای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا به حمایت ستادکل نیاز دارم

امیر موسوی در مراسم معارفه جانشین رئیس ستادکل:

برای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا به حمایت ستادکل نیاز دارم

مراسم تودیع و معارفه امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده جدید کل ارتش

فرمانده کل ارتش گفت:‌ برای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب به کمک، حمایت و پشتیبانی ستادکل نیروهای مسلح نیاز دارم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عبدالرحیم موسوی فرمانده جدید کل ارتش در آیین معارفه امیر سرلشکر عطاءالله صالحی به‌عنوان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نظامی در محل ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد اظهار داشت: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری بر آن شد که به مدت یک سال در سمت جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح خدمت کنم. این دوره یک ساله برای من بسیار مفید و در روند مدیریتی‌ام در ارتش مؤثر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: پیش از این تصویر درستی از ستادکل در ذهن نداشتم که حضور یک‌ساله من در این ستاد مرا در شناخت نیروهای هم دل و برادری که در این ستاد خدمت می‌کردند، کمک کرد. عادت دارم در هر سازمانی که وارد می‌شوم تا مدت یک ماه فقط گوش می‌دهم و نظر خود را عنوان نمی‌کنم و فقط نظرم را بر روی برگه‌ای یادداشت می‌کنم.

امیر موسوی خاطرنشان کرد: در یک ماه نخست بعد از پایان جلسات متوجه می‌شدم که نظرم بسیار به نظر رئیس ستادکل نزدیک است و یا اختلاف جزئی با نظر وی دارد. این یک سال فرصت بسیار مغتنمی بود که من اوج حقیقت و روحیه برداری را در میان سرداران، امیران، فرماندهان ناجا و مرزبانی و رؤسا و فرماندهان وزارت دفاع ببینم و مشاهده کنم.

وی در پایان گفت: به صمیمیت و برادری اتکا می‌کنم و به کمک،  حمایت و پشتیبانی ستادکل نیروهای مسلح در جهت اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب نیاز دارم
.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.