مدیریت خبر

الهم صلی علی محمد و ال محمد(و عجل فرجهم)

مدیریت خبر

الهم صلی علی محمد و ال محمد(و عجل فرجهم)

سرلشکر صالحی در مراسم معارفه جانشین ستادکل: امیدوارم سرنوشتی مانند شهید حججی داشته باشم

سرلشکر صالحی در مراسم معارفه جانشین ستادکل:

امیدوارم سرنوشتی مانند شهید حججی داشته باشم

مراسم تودیع و معارفه امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده جدید کل ارتش

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی ابراز امیدواری کرد تا سرنوشتی مشابه شهید حججی داشته باشد.
  

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین معارفه امیر سرلشکر عطاءالله صالحی به‌عنوان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نظامی در محل ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.

در این مراسم امیر سرلشکر صالحی با اشاره به سوابق ارتشی خود اظهار داشت:‌ در دوران طاغوت زمانی‌که عرصه بر من تنگ شد به فرمان امام خمینی (ره) از ارتش فرار کردم و به مشهد الرضا رفته و در آنجا خانه‌به‌خانه تحت تعقیب قرار گرفتم تا اینکه انقلاب اسلامی پیروز شد و من به یگان خدمتی خود بازگشتم.

وی در ادامه افزود: با پیروزی انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی بنده به همان واحد نظامی مشهد رفته و فرمانده همان لشکر شدم و بعد به واسطه سرلشکر فیروز آبادی که معاون دفاعی دولت وقت بود، وارد ستادکل شدم. پنج سال در ستادکل حضور داشتم، ‌ سپس به درخواست خود به ارتش بازگشتم که این‌بار نیز خدمت در لشکر ۷۷ خراسان که منتسب به ثامن الحجج است، نصیبم شد.

سرلشکر صالحی گفت:‌ در دوره‌های خدمتی سه بار به مشهد رفتم و این‌بار هم مرتبه سوم است که به ستادکل نیروهای مسلح می‌آیم.

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی ابراز امیدواری کرد تا سرنوشتی مشابه شهید حججی داشته باشد.

وی گفت:‌ قلبا خودم را شهید حججی می‌دانم و امیدوارم که حججی‌وار پرواز کنم. همچنین امیدوارم همه ما از سیره این شهید بزرگوار درس بگیریم و قلب و تلاش خود را در این راه بگذاریم. مدت کمی که در محضر شهید صیاد شیرازی بودم؛ اما خودم را غلام، وفادار و یار بی‌زاوایه فرمانده و رئیس خودم می‌دانم
.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.